Mozambique - Reisverslagen van Esther Molema - WaarBenJij.nu Mozambique - Reisverslagen van Esther Molema - WaarBenJij.nu
Mozambique

Op 2 juli is het dan zover! Dan vertrek ik naar Nampula-Mozambique. In het dorpje Rapale zal ik het eerste deel van de reis zijn. Op de internationale school mag ik meedenken met het taal- en dyslexiebeleid. Dat is echt een super leuke uitdaging! Het lijkt me geweldig om met de veelal Zambiaanse leerkrachten te kijken naar mogelijkheden. Die zijn heel anders dan hier in Nederland. Er is voor kinderen met dyslexie van alles in Nederland: veel jeugdboeken, materialen, programma's, methodes, vergoede zorg enzovoort. Hoe anders is dat in Afrika! In het reisverslag lezen jullie er meer over.
Na drie weken komen Ton en Jerusha ook. Ton mag coördineren bij de bouw van een aantal lokalen. Jerusha mag met een ergotherapeute mee. Zij bezoeken lokale dorpen om te helpen met aanpassingen voor kinderen met Special Needs.
Als we in Rapale klaar zijn, vertrekken we naar het noorden, in de richting van Pemba. Daar hopen we the Village of Joy te bezoeken van Iris Ministries.
Tussen de twee bestemmingen in is er tijd voor een kleine vakantie. Onze dochter Jerusha wil heel graag wat van het land zien... De prachtige kust van Mozambique en natuurlijk op safari!
Vanaf deze week zal ik regelmatig dit reisdagboek bijhouden. Van voorbereidingen tot onze ervaringen daar.

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2017

Mozambique
Esther

Actief sinds 28 Juni 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1187

Voorgaande reizen:

02 Juli 2017 - 01 September 2017

Mozambique

Landen bezocht: